Ciwi loves Tokke ♥

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

MEN HERREGUD INGEN SVARAR I TELEFON :c ♥

Av Siri Wahlgren - 7 maj 2011 17:56

Hei :3

Alltså... eh. Typ. Jag och pappa shoppade igår.

Fick nya skitsnygga skor, lite strumpor, två linnen och trosor x}

Men jag kan inte ladad upp bilder (ja ni kanske skulle vilja se foton på mina underkläder men jag menade skorna och linnena) Dx

Idag har jag haft tråkigt, bara. Typ.

När jag kollade på film blev jag sjukt sugen på sphagetti och köttfärssås, så vi stack ner till Konsum. När det väl var färdigt var jag inte lika hungrig längre e__e

Men jag har iaf haft Tokke hela dan, via sms har vi roat varandra. Typ Cx

Eller. Hon har juhållt mig på humör.

Just nu sitter jag här med The Voice och pappas sega bärbara 'w'

På Måndag kommer Tokke och Clara, kanske Calla, Filippa skulle fråga henne i morgon. Hoppas hon ochså vill, iaf ^^


Tydligen har Ola Lindholm (KPs chefredaktör) knarkat o.o

Det skulle ju vara lite roligt om han åkte in. Faktiskt.

Men liksom, kan han inte bara erkänna. Liksom.

Bra förebild, bara  ""

Ajah, saknar alla underbara. Agnes och jag kanske skulle göa ngt på Tisdag, längtar efter min egna dator hemma hos mamma. Då kan jag äntligen vara inne på Habplats, jag får typ damp eftersom jag inte får vara inne där på pappas Dx

Men aja, nu ska jag typ ut. Eller något.

Jag har så jävla tråkig :c


/Ciwi <3

 
 
Ingen bild

Tyjha

28 maj 2011 17:56

Ciao Ciwi. Sorry att jag inte kommenterat! Pöws på dig, miss you always <3

 
Ciwi

Ciwi

29 maj 2011 09:09

Näh det är lungt ;3
Men det var ju ett tag sen. Hihih xD <3

http://siwah.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri Wahlgren - 29 maj 2011 18:22

På blogg.se. Den heter: IandMyDream.blogg.se  Vill ge blogg.se en till chans xP           ...

Av Siri Wahlgren - 29 maj 2011 11:01

... på att skaffa blogg.se :/ (rubrikfortsättning)   Den har liksom snyggare design osv... jag testar igen c: ...

Av Siri Wahlgren - 29 maj 2011 09:10


Nu har jag specis vaknat... elr, jag vaknade 09.02 men jajah Dx VI HAR EN "NY" (till) VEKCANS SÖTIS:           [ Förlåt om du inte tycker att du är fin här men det är typ den ända du inte gör grimaser på xD]   Namn: Tyra (Tyjah), m...

Av Siri Wahlgren - 28 maj 2011 11:23

Hei :3 Har spelat sims medeltiden hela morronen typ xP Nu ska jag äta frukost... men jah. Gör ett litet snabbt inlägg. Pallade inte blogga igår. Jag var hemma hos Agnes då, sen kom jag hem, men då glömde jag bort Dx Bloggar mer när jag ätit f...

Av Siri Wahlgren - 26 maj 2011 18:39

Jag fattar inte hur du kunde. Jag fattar inte hur jag kunde. Jag ångrar det så jävla mycket. Jag hoppas att du också gör det. Jag tror inte att du fattar hur mycket jag hatar dig. Men hoppas att du gör det.   Understrukna är inte för de...

♥ Sök i bloggen

♥ Presentation


Tjooh shnygging ;)
Och typ... välkommen till min blogg ;3
Jag elskar Tokke. Så de så.
Och så elskar jag Calla. Hon e min. Tokke är också min... :3

♥ Fråga mig (Ciwi)

23 besvarade frågor

♥ Omröstning

Hur ofta läser min blogg?
 Det här är första gången
 Varje dag
 Flera gånger per dag
 Ungefär varannan dag
 En gång i veckan
 En eller två gånger i månaden

♥ Gästbok

♥ Länkar

♥ Tidigare inlägg

♥ Vilket inte borde funka...

♥ Katogorier

♥ RSS

♥ Dikter

En liten fin härlig ruta för dikter, av mig och andra.

 

Sorgen stiger i mitt bröst.

Du finns i mina drömmar.

Du dog en höst.

Tårarna rinner i strömmar.

 

Allt är grått.

Jorden har dött, allt liv är borta.

Grå himmel, grå mark.

Träden har vissnat, blommorna dött.

Grått och tyst.

Men där ser jag hopp.

Där gömmer sig något litet, ett liv, något grönt.

 

De här dikterna hittade jag i KP, jag tycker de är så... ja, fina.

 

Om du har nån bra dikt är det ju bara att säga till ;)

♥ Bloggdagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

♥ Arkiv

♥ Nedräkning till: Breaking Dawn part 1

♥ Nedräkning till: Breaking Dawn part 2

♥ Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards