Ciwi loves Tokke ♥

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Siri Wahlgren - 9 maj 2011 21:15

Tjoh :3

Idag har Tokke och Clara vart och "hälsat på" XD

Vi "hängde" i Björkhagen till 18.30 då vi åkte hem xP

Men iaf hade vi jättekul ^^

Vi buuusade :3 (busringde)

Det är skönt att vara hemma hos mamma igen

Och nu äre bara 4 dagar kvar till min FÖÖÖDELSEDAG! ;)

OCH JAG HAR EN SAK JAG SKA LOVA:

Jag ska videoblogga denna vecka! Fast, egentligen kan jag ikke lova, för jag har ingen aning om vart överför-sladden är o.o

Smaaaart av mig " " Dx 

Jag vente om den här nya stilen på bloggen var fin eller jobbig, vad tkr ni? (Jag har större storlek på bokstäverna här för det var lite svår att läsa dendär "vanliga" storleken). Och förfan, det går ju typ inte att trycka Enter o.o
















Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i bloggen

♥ Presentation


Tjooh shnygging ;)
Och typ... välkommen till min blogg ;3
Jag elskar Tokke. Så de så.
Och så elskar jag Calla. Hon e min. Tokke är också min... :3

♥ Fråga mig (Ciwi)

23 besvarade frågor

♥ Omröstning

Hur ofta läser min blogg?
 Det här är första gången
 Varje dag
 Flera gånger per dag
 Ungefär varannan dag
 En gång i veckan
 En eller två gånger i månaden

♥ Gästbok

♥ Länkar

♥ Tidigare inlägg

♥ Vilket inte borde funka...

♥ Katogorier

♥ RSS

♥ Dikter

En liten fin härlig ruta för dikter, av mig och andra.

 

Sorgen stiger i mitt bröst.

Du finns i mina drömmar.

Du dog en höst.

Tårarna rinner i strömmar.

 

Allt är grått.

Jorden har dött, allt liv är borta.

Grå himmel, grå mark.

Träden har vissnat, blommorna dött.

Grått och tyst.

Men där ser jag hopp.

Där gömmer sig något litet, ett liv, något grönt.

 

De här dikterna hittade jag i KP, jag tycker de är så... ja, fina.

 

Om du har nån bra dikt är det ju bara att säga till ;)

♥ Bloggdagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

♥ Arkiv

♥ Nedräkning till: Breaking Dawn part 1

♥ Nedräkning till: Breaking Dawn part 2

♥ Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards