Ciwi loves Tokke ♥

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Siri Wahlgren - 14 maj 2011 11:38

Ja, igår fyllde jag år x)

Jag fick en massa superfina saker:

Såna här 5-hörlurar (röda, skitsnygga), EN NY TELEFON (älska!), The Sims Medeltiden (jag har inte riktigt kommit in i det, så än så länge är det intr superkul), en parfym som luktar himmelskt, 5 mangapocketar (fast när jag skulle sova vart klockan så mkt och jag va skittrött, så jag hann inte läsa), en stor polkagrischockladkaka (min favorit Cx) och en till stor chockladkaka, fast med typ mint, sen fick jag 2300 spenn (HAHAH) och en skitfin sten av nåra i klassen. Och stenen låg i en skitfin ask (:


I dag ska vi på euruvision song contest-fest (stavn) xP

Och om 2 veckor ska jag ha som en picknick me nåra, sen ska dom sova över och så där. Typ som födelsedagskalas XD

TOKKE, VILL DU OCH CLARA FÖLJA MED PÅ PICKNICKEN? <---- viktigt till Filippa!


Jag ska börja med typ "hiss och diss" på YT-videos/låtar. Om du har ngn bra så kan du ju kommentera?

Men så här kmr det iaf se ut (t.ex):


 

Sångare: Regina Spektor.

Låt: Samson

Betyg:

Jag ÄLSKAR den här låten, även fast jag nästan bara lyssnar på SHINee och Girls' Generation.

Man blir typ mjuk... hon sjunger så fint.


/Ciwi   

Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i bloggen

♥ Presentation


Tjooh shnygging ;)
Och typ... välkommen till min blogg ;3
Jag elskar Tokke. Så de så.
Och så elskar jag Calla. Hon e min. Tokke är också min... :3

♥ Fråga mig (Ciwi)

23 besvarade frågor

♥ Omröstning

Hur ofta läser min blogg?
 Det här är första gången
 Varje dag
 Flera gånger per dag
 Ungefär varannan dag
 En gång i veckan
 En eller två gånger i månaden

♥ Gästbok

♥ Länkar

♥ Tidigare inlägg

♥ Vilket inte borde funka...

♥ Katogorier

♥ RSS

♥ Dikter

En liten fin härlig ruta för dikter, av mig och andra.

 

Sorgen stiger i mitt bröst.

Du finns i mina drömmar.

Du dog en höst.

Tårarna rinner i strömmar.

 

Allt är grått.

Jorden har dött, allt liv är borta.

Grå himmel, grå mark.

Träden har vissnat, blommorna dött.

Grått och tyst.

Men där ser jag hopp.

Där gömmer sig något litet, ett liv, något grönt.

 

De här dikterna hittade jag i KP, jag tycker de är så... ja, fina.

 

Om du har nån bra dikt är det ju bara att säga till ;)

♥ Bloggdagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

♥ Arkiv

♥ Nedräkning till: Breaking Dawn part 1

♥ Nedräkning till: Breaking Dawn part 2

♥ Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards